Gistermiddag hebben mijn vrouw en ik ons “ondergedompeld” in het maandmenu! Een ware traktatie, niet alleen door het menu, maar ook door de ongedwongen stijl van de bediening, jullie dus! Geen opdringerig gehijg “wilt u nog wat drinken”, nee gewoon even vragen of alles nog naar wens is. Een verademing. Het menu was voortreffelijk, veel smaken die elkaar perfect aanvulden. Een mooie balans tussen de verschillende onderdelen steeds weer het lachende gezicht. Dus een zeer groot compliment voor én de keukenbrigade en de dames en heren “onder het blad”. Veel succes en wij hopen dat jullie ons allemaal in de nabije toekomst nog een keer mogen verwennen!
Genieten van
tijdloze gastvrijheid
















